24h購物| | PChome| 登入
2004-05-25 17:22:48| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【成報】楊千嬅唔識招架以笑打圓場

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

為迎接8月的雅典奧運會,無铫前晚特別舉行節目「進軍奧運──燃點聖火雷霆夜」,除「奧運六星」吳卓羲、陳鍵鋒、林㗖、黃宗澤、馬國明及黎諾懿外,還邀得黎明、鄭伊健、楊千嬅、梁漢文、李克勤、方力申及古巨基等擔任表演嘉賓。務求更多觀眾齊齊分享這份喜悅,無铫更破天荒於停車場招待3000名觀眾,場面熱鬧。

當千嬅表演完畢,剛巧碰見其「好朋友」鄭中基於《皆大歡喜》的拍檔薛家燕,家燕姐不但開心得攬住千嬅合照,更突然爆出一句:「我今朝先同鄭中基影完拍拖戲,你要唔要番d相呀?我幾驚你嬲0左我,唔同我打招呼!」此話一出,千嬅愕然得完全不懂招架,唯有以大笑打圓場,家燕姐見狀亦不禁大笑起來。

事後千嬅表示:「好勁,高人呀!搞到我立即唔識講0野,即刻啞0左!家燕姐好0野,一定要跟佢學0下,將來做司儀。(會唔會介意?)唔會,我覺得咁樣好小事,已經習慣。大家唔講我0地(千嬅與鄭中基)可能重奇怪,又會話唔妥,傳一個好過傳幾個。(驚唔驚嚇走d追求者?)如果愛我係唔會理身邊d人,排除萬難追我,我覺得緣分一早安排好。」

對於被千嬅稱讚是高人,家燕姐笑笑口說:「只係見到千嬅突然咁樣講,冇咩0家!」說到她令千嬅啞口無言,家燕姐就笑而不語。

圖:家燕姐的一句說話,已令千嬅無從招架。

台長: 公元.一千年
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文