24h購物| | PChome| 登入
2007-12-10 00:16:08| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

东山伤心的晚上

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2007-12-07 星期五

今晚,接你放工.去東川買鞋
搭车過去東川要一段好长路程
過程中你我互相緊靠小睡一會
你睡着了..你靠着我
雖然我的胳膊很酸很累
但我不想把你弄醒
想你舒服的睡着直到下車


去到目的地已經7點幾8點了
我地仲未吃飯
于是去到步行街一間餐廳吃飯
這些日子我的胃口都唔好
但爲咗你.我唔會令你擔心
盡力吃到自己好飽


準備走了
你講咗一句好突然的說話..
我聽到後
忍唔住自己情緒
因爲我好想繼續隱瞞自己
唔想接受事實
唔想相信你會做出傷害我的事
因爲你喺我心中一直都喺好好


你拖住我落咗酒樓對面
對我講咗好多話
我知道你想我堅强
亦同我講出咗我想知道嘅嘢
希望你講的都是真話
希望你可以真的对我坦白
希望我可以慢慢相信你
喺條街度喊咗好耐
你氹咗我好耐
真系好想呢一切快啲過去
好想過以前開心快樂的生活


準備行去搭车
你話你肚子痛
吃太多胃漲了
-”以後唔好俾我胃漲”
-”點様你唔會胃漲啊?”
-”以後你吃多啲,我吃少啲咪唔會胃漲囖”
你講的每一句說話..
我都會記得

台長: .★ milk﹡’
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 愛の字粒 |
此分類下一篇:我們抱著哭
此分類上一篇:*.堂&韻の第140週)°

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文