24h購物| | PChome| 登入
2003-08-25 09:51:46| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無敵之team!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好無聊
窗外長期橫風橫雨
其實我係好有落街琳雨o既衝動
想感覺下d風有幾勁
順便領略下"東風破"
兼想試下俾d橫飛中o既雨彈中會有幾痛(自虐?!)
可惜最後都冇落去
又淆底

不過我係見到街下面d人非常狼狽囉
d傘係俾d強風吹爛jor
我仲睇到有人俾d風吹到仆jor係度
好衰呀我

成日都係icq同人chat
原來除jor阿麟之外
我又搵到一個人勁鐘意謝霆鋒架

之後睇下jaser張list啦
(好似第一之睇囉)
原來我+阿麟+李仔三兄弟一group囉
有我地三劍俠一齊
三劍合璧,仲唔係天下無敵?
哈哈哈~
之後我又留意到好多熟人都同我一group
有阿鍾,偉哥,amazon,鈴木&阿邱,仲有肥蔡tim
(仲有幾個蛋散唔知mud水)
哈哈,照咁睇,我地果group仲唔係無敵?
力敵有我,李仔同amazon
智取有肥蔡同阿麟
仲有阿邱同阿鍾呢兩個童軍從旁協助
鈴木同阿鍾做執頭執尾
兼差唔多成group人都係平時玩開o個班
協調性係奇高
完全係屈晒機囉
耶~無敵之team!

不過睇依家個勢
去唔去得成都成問題囉.........-_-"

今晚二公,二婆婆同大姨上jor黎食飯
勁多餸,食死jor
大姨勁cute ar
不過原來佢only大我9歲ja

之後同pink嗲
原來佢可能要去外國讀書(勁有錢)
唔好啦,勁唔捨得佢呀~>~<~
點解咁多人去外國讀書架?
希望佢去考o個個試fail啦
咁佢就冇得去啦(好似好衰咁....)
佢一定要考試肥佬呀!
一定要!一定要!

台長: 斷線.風箏
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文