24h購物| | PChome| 登入
2005-10-13 22:48:16| 人氣128| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

13/10

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

發覺自己o既心情好似一個business cycle(好神奇地我仲記得科econ d野)
之前係一個trough
因為好忙
忙到脾氣好差
成日自己發脾氣
在此要對幾個人講對唔住
因為自己對情緒既控制不夠成熟
以致為關心自己的人平添不少麻煩
尤別是老媽子同baby bapy~


呢排好開心
同bapy o既感情又進一大步
其他野又搞妥晒
之後就係睇自己做化

期待的快到來

阿麟就返黎
又可以同我係修頓撩交打
三星掃葉陣又重現

bazaar月低就開鑼
(高佬,我冇串錯呀
成班star editors係廢架囉)
games 同 art終於開始做野
時間雖然緊迫
但我對阿紀同高佬有信心
始終bazaar係我應承咗阿麟同李仔既事
我實會搞得好好睇睇!

仲有
11月10號!11月10號!
actually我係期待咗大半年
依家plan好晒
可惜係勁唔夠錢
要努力儲努力儲~
盡地一鋪!!!

仲有仲有
我頭兩份chem. lab. report攞A呀
臨交o個晚先做架咋
開心到暈~
終於發現鞋鞦唯一既優點
不過如果意外第三份係會炒粉架我
因為計錯數=P



漢城沈沒了勁好聽呀
就因為咁
我決定買周國賢隻碟喇



那幾天熱戀 美好雖然短

然而不到十天 約定便忘了 已回頭很遠


想捉緊想得很 
到最後還是不行


等你那段往事 
架空了只得我的足印



在記憶裏又當是想要等你 

卻沒處等

台長: 斷線.風箏

您可能對以下文章有興趣

人氣(128) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文