24h購物| | PChome| 登入
2006-11-02 23:54:35| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

玩電梯遊戲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同老公食完中午飯之後,去左二嚨喉公園~

本來我淨係諗住坐下,發下"牛豆"...~~老公可以溫下習~

點知~去同二嚨喉之後,老公鬼咁興奮~~~~鬼咁開心睇動物,當然我都開心啦,因為我一心就係諗住黎relax~~~~~~~~~~~~~

行左一陣,我地係黑熊附近坐低~無幾耐...我發現到條小斜路~

老公就話"可以扮搭lift喎"~~~我當然叫佢扮畀我睇啦~~~

好似呀!!!真係好似搭緊lift咁,仲向後面say hi添~~~~~~~~

跟住我又玩埋一份~

我行左落去之後,行上黎之際見到老公錄我喎...即刻停止啦~

跟住我地睇返條片~~~笑爆咀呀~由於唔想佢留低~所以delete左~~~~~~

跟住我又再扮多一次~

我又扮晒轉身同後面say hi咁~

笑到老公攣埋個身~~~我又笑到流晒眼水~~~

真係好鬼搞笑架~~~~~~~~~~

"wakakakakakkakakakakkakakakakakkaakkakakakkakakakakkakakakkakakkakakakakakkakakakkakakakakakakakakakakakkakakakakakakkakakakakakkakakkakakkakakakakaka........................>>>>"

笑到停唔到~












唔知其他人明唔明我地點扮搭電梯呢~
呢個遊戲其實係源於mr.bean架!!

台長: ***小王子***

您可能對以下文章有興趣

人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文