24h購物| | PChome| 登入
2008-02-17 01:32:41| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

魔法奇緣/李的克勤演唱會 (16 FEB)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

為咗每人可以慳二十蚊,
於是我地決定睇早場...
09:25場只係35蚊張飛,好抵!
好彩無買到肥妹張飛o者,
佢叫極都起唔到身‧

其實我已經差唔多成個月無試過早起身,
今日八點半起身,原來又唔係我想像中艱巨wor,
而且落度街仲有種好fresh o既感覺tim!

套戲都ok好睇,只係我唔明點解王子公主唔係一對,
仲有唔明童話故事裡面點解要出現咁多好可怕o既蟑螂...
真係十分嘔心!

睇完戲我地就去行街,飲茶...
之後就返屋企休息一陣,
五點半再出門口去睇李克勤演唱會

晚餐去咗金鳳食,唔...我覺得個扖唔好食,
反而羅宋湯ok

今晚睇演唱會,同行有新爺,新’s媽,新’s哥,仲有新’s哥’s女友B女,
至於個演唱會好唔好睇...OK啦,咁個過程都睇得幾開心o既!

上次o係miss lam個blog見到佢買咗罌apple hand cream,好得意..
今日行街時竟然俾我見到我最like o既水蜜桃味,
於是即刻乖乖放下五十大元,
可惜D hand cream竟然無水蜜桃味道,只有另一種甜甜的味道,
oh...有D失望!

台長: 美璇
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文