24h購物| | PChome| 登入
2008-10-02 21:32:33| 人氣76| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

深圳一晚遊 ~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





食到 lu ~~

都講左成年啦..........

30號晚放工之刻搭火車去粉嶺 join 埋佢地一齊上深圳度食海鮮

原來我地之前曾經路過個度, 但係就冇去食

今次睇左一輪就入左一間度食, 爆多人呀 ~~

我地叫左大閘蟹, 瀨尿蝦, 東風螺, 蜆, 鮑魚仔, 扇貝,大白菜,  一個粟米羹, 一個豬肚湯仲有鳳尾蝦等等...

下次可以試埋第二間, hehe ~~~

飯後, 阿kat 帶左我地去一間未曾去過而又幾 ok 既骨場, 我既技師非常好, 完全明白我既意思, 唔會太大力, 好舒服....本來我地想試下佢地個"中醫推拿"架, 但係同時間冇兩個女中醫師, 所以我地轉番做泰式, 技師話如果唔受力既就最好唔好試, 因為中醫推拿係按穴位, 所以會更痛...同埋仲可以施針添呀, 好彩冇試, 我實受唔到, hehe  ~~

我地玩到一點先離開, 兩點幾先返到旺角...

台長: 美人
人氣(76) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文