24h購物| | PChome| 登入
2005-04-20 19:45:39| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

進修

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天是小朋友的考試天...我都清閒了...因為下午沒有小朋友嘛!!

上午都是睇小朋友考試...點名等等...

看見有進修課程...今次是關於Access的..因為我不太記得..而且又不懂得..
所以我問Mary我可否報名...她出奇地望住我...
因為這是第一次有人主動去報的...
發現我都是一個積極進取的人!!哈哈...
當然啦...6月中我要處理小一新生..
而且這個課程又不用付錢...又可以學習..太好了!!
越來越愛我的學校!!

之後就打算去報讀LCCI...這個當然要自己付款啦..
嗯.........6月啦......
由於...我現在又未儲蓄到足夠的金錢讀社工...
所以,讀一讀會計先...
始終,都要為自己的將來想一下....
如果我的三分鍾熱度沒有了...怎麼辦?
只要我有足夠的學歷要升上一級不難呀!!
要加把勁了!!

不過今天..經歷了一件事又令我更加想做社工了!!
事由:
有一位家長的兒子被送到保良局,原因是她沒有能力保護及照顧兒子!
這幾天她要脅我校的社工,要社工放兒子回家..
當然,社工不會照她的意思去做啦..
她就絕食來要脅....今天社工要我打電話去家長的家,叫她回校拿放了很久的收據!
我就打去,...
我:請問係咪XXX家長呀?
她:我係!
我:之前你話要既冷氣費收據,我地已經出左,放左係校務處好耐嫁啦,
唔知你幾時離拎呢?
她:我就快死啦?
我:下..你冇事嘛?
她:我已經7日冇食野啦
我:咁洗唔洗我幫你通知社處或者社工呢?
她:冇用嫁...
我:咁....
她:如果我唔死得我就返離學校拎啦..(之後就CUT我線啦!!)

第一時間通知社工...
社工第一句話:『佢最好死!!』
痴線嫁...點解會咁?
太衰了....
我同自己講,如果我係一個社工,我一定唔會咁...
可能我唔知道事情始末,
不過我明白做母親掛念兒子的心情...
為什麼不讓她照顧多一次小朋友呢?
有些小朋友天生沒有母親要入保良局,
一個正常的小朋友,現在母親想改過...為什麼還要把小朋友留住呢?
這對小朋友真的有益嗎?!

我討厭很多社工...
記得中學時期社工只會幫助那些壞學生..
難道好學生參加活動就不能,...記得那時那個社工很討厭我們!!
因為我們經常參加她的活動!!
又記得...社處的社工...
因為她們沒有盡力幫我..令我不能升學...
不明白...很多不應有綜綬的人會有..有需要的人就沒有!!
又記得..青協的社工..
自私....

不過我心目中有一個好社工...都是在青協認識的...
很多人不喜歡她..不過我覺得她是值得我學習的一個社工..
如果我一早認識她,可能我的路,不會這樣子!!

雖然我討厭社工...不過...我就係要做一個好社工!!

今天又想了一些事....大陸親戚出了事,要求我們借錢給他...
嗯...耐心有點爭扎...
最後又想通了....其實我沒有錢...不過我要說服自己不借!!
試想想...我沒有錢讀書時...誰人幫我呢?!
想通了...懂得應付他了!!

好....睡醒又一天...
發現....自己成熟了很多!!

**今日張相係4 月頭影嫁...
又係自己影既...幾靚嫁...
個隻公仔...係同男朋友仔拍拖之後第一次出街佢送比我既公仔!
好鍾意..好鍾意..好鍾意...
有佢相襯之下..我特別靚!!哈哈!!
好耐冇見我既朋友仔...我有冇變到呢?!

台長: *~曼頭豬~*
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文