24h購物| | PChome| 登入
2003-12-22 00:56:00| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

就到聖誕添

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

噓~仲有幾日就聖誕喇!!!
好野~今年有露露陪我過...上年就慘喇, 一個人咁濟呀

哎也也, 話左今日做勞作嫁嘛, 又傻左咁係屋企又冇做到
聽日一定要喇, 冇時間喇~~呵呵
我都有好多film想睇呀~仲要係同你睇啦緊係
冇你同我睇, 我睇麥都冇意思啦

錢呀~mm...不嬲都冇麥嫁啦, 咪又係咁睇~~呵呵
咪又係咁出街~~噓~~~睇下星期二去唔去埋買衫先
問媽媽羅錢先...睇下點!!

聖誕唔知去邊呢??
上年就得我一個人過=.="但係今年多到成班人...
想兩個人一齊都唔得添...

老婆想我整個聖誕大餐過你呢??
haha...唔知得唔得呢??...我要搵助教個啵
果個就係...登登登登...我老豆...教者
不過我會親手做嫁, 唔比佢掂~~~哈哈

努力!!加油!!我得嫁!!
係時候學煮下野喇~~咁呢幾日就多d幫老豆手喇...ha
唔知大S幫我問個份工點呢, 請就幾好喇
日日都可以同露露食飯喇咁就^^
咁又有錢落袋...我既計劃就可以提早做到喇!!
最緊要就係可以同露露買野嘛^^
呢一年我都好似冇麥送過野比露露咁.../."

努力!!!

台長: Bateau
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文