24h購物| | PChome| 登入
2011-10-23 07:47:48| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10月23日

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



Macau Festival 上個星期終於完滿結束啦...

識到一班係澳洲留學既澳門人~

超級感謝係昆士蘭過黎既朋友~

特別係Odin 同埋Stephen...

多得你地我地NSW既同胞們先會咁熟同埋咁團結..

經過Macau Festival 一役后..

終於決定成立Macsa NSW啦..

經過一番既努力~我地人數方面都有所上升~

感謝各位commitee既幫忙~~

Macau Festival既戈個weekend真係不得了..

可以話係吾訓咯~~~

星期五打完波 番屋企沖個涼就去左meeting~

一直up to 夜晚咯~

咁因為識左一班昆士蘭既朋友仔~

我地就決定去唱K...

然后又決定左星期六朝早陪佢地去 Fish market~

7點鐘係火車站等咯..

所以只係訓左短短既3個鐘...

星期六fish market食左美美既早餐就繼續我地 MF既工作啦~

up to 5點~我地又要去開我地既committee既meeting...

又到十點咯-0-! 跟住我地仲未夠皮...

再去左食朱古力><.....超好味...

再去影下相~沿路番屋企~

沖個涼...點半...又出左去同人地飲野...

星期日又要早起MF....ORZ....囧....

本來諗住完左MF可以番屋企休息~

點知-0-原來阿PAT(姐係戈個畫家)佢冇家可歸喎~

咁人地山長水遠由澳門黎~冇理由要佢白過~

所以我地又陪左佢去bondi breach玩左一大輪~

見識下咩叫真正既海灘~

after that我地就去左食正宗韓國菜~

終於~昆士蘭既朋友由堪培拉番黎接距啦~

咁正式散場~

超級忙而充實又快樂既一個weekend~~

真係超級感謝昆士蘭黎既朋友~

另外~ 考試又就快到啦~

壓力大大大大大...但係....忙同充實係成正比既關係..

我諗我都吾介意既~

其實好似都冇咩好寫~

希望各位朋友識到係澳洲留學既澳門人 請話比我知啦... XD




 

台長: Carrie
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 個人日記 |
此分類下一篇:11月10日
此分類上一篇:10月14日

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文