24h購物| | PChome| 登入
2011-06-27 17:36:43| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

06月27日

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



首先~ 決定再放多一次朱古力士多啤利勾引下你地D食慾...

呢排考試完啦終於..

第一個學期終於過去....雖然吾知成績點樣...

不過我盡力啦...對得住各位鄉親父老 叔伯兄弟 姊妹朋友

今個假期無想像中咁忙..

本來係諗住番工番足7日..

但係因為請左好多人..所以一個星期先番3日半..

錢就塭得吾多..不過可以話利用呢個假期好好放鬆心情既...

伯娘今日又到左悉尼展開佢三個月既避暑生活啦..

我嘛...得閒陪下佢飲茶都好既..

錢嘛...總係塭吾完既...

番工戈到有開心有吾開心啦..

呢邊發生既事真係太多..

有時真係覺得自己搞吾掂...

學業 工作 家庭 好多好多野煩..

有D超出左我能力范圍...

不過到目前為止..我都仲未痴線...

係就係吾見左自己..不過都有個替身頂住當先..

最近有去塭番以前既一D朋友食飯 傾計

發現大學既朋友真係遠不及以前預科同語言既朋友..

几時先可以係呢邊塭番個知己呢?

前几日識左個香港朋友..

一直一直係我耳邊講澳門有咩好野食..

佢去過邊到玩咁樣..

搞到我突然間好掛住澳門既一D特式..

甜甜我想你了...

騎師我想你了...

Parker cafe我想你了...

很多很多.....

睇黎咁樣諗落去會瘦吾到...

對啦~我最近下決心減肥...

雖然吾知會吾會成功=3=..

不過肯開始就已經吾錯..

目標就係瘦番去我岩岩黎澳洲既戈個身型=3=..

仲有好多kg要減...天啊~~

為左呢個目標..我就走左去我住戈到既GYM到玩..

今日仲發現有spa...得閒跑完步去蒸蒸佢先A"A

澳門既朋友們..

差吾多開始放暑假啦喎..

有冇計劃去邊到玩呢?

我懷念我地既廣州之行了..

雖然係惜日既黑白片段...

但係值得回憶同埋記念...

六月就快結束了....轉眼間原來我黎左差吾多2年..

回想當初...哎呀..真係沖動...

咁就出左黎-3-...雖然當初無論去留...結果都係無法預想既...

一個關鍵性既決定...

影响深遠啊....真係希望快D完左呢3年既大學生活....

台長: Carrie

您可能對以下文章有興趣

人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 個人日記 |
此分類下一篇:08月01日
此分類上一篇:06月10日

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文