24h購物| | PChome| 登入
2006-02-23 01:38:26| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

hon pro 50% processing.......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

21/2/2006
今日financial要present,要print野但都係勁遲先起身~
去到r7發覺食左屎,原來無send到份稿=_=
入到課室即刻作番佢出黎,當然就唔多跟個ppt....
辛好我地係第四組~~好多時間俾我諗番個ppt既排版~^^
到我地present~個人認為oral present都仲係有待改善
但係其他野都ok啦,內容唔錯呀~~好似好pro咁tim啦
收到dr. fung既feedback~~勁多good~相信組組都係咁
算啦~都叫做俾我地開心下咁啦~~kaka
之後就到dr . lau既marketing
group discussion~即係俾我地分組吹水
吹完水就落堂lu~~又係返房食自己~~
好勤力咁搞埋ayp既三本log book~發現原來無zoe果d……
打俾佢叫佢即做~~
三點半又去上堂~~selected population~~又黎guest speaker
呢個好過上次果個多多聲~唔串咀又frdly~~
係就講廢話多jei,聽佢講一個鐘
我地分組plan個program俾d公公婆婆
之後就分組講~~咁又一堂….真係輕鬆到爆
返房燒埋d log book落隻碟度
上落左個hall三次先拎齊野俾keith….
一次唔記得帶record book同俾黃sir既相
一次就係佢叫我拎埋d物資俾佢…=_=
返上房之際見到田徑隊人~~今日四大~~完全唔知wor
又無人叫過我跑~~我今晚咁岩約左人唔得閒……
七點幾太肚餓加上樓下有function嘈爆…..call爆cafrany機去食dinner
行左過南山~~$38個餐,有炒蜆食~~多到呀~~兩個人兩個餐都差d食唔哂
Cafrany食野又慢到呢…..我諗我食兩碗佢都未食完一碗lor=_=
不過有勁正既凍朱古力~~haha
之後同左cafrany去又一城行街~~佢要買野wor~~
買咩就奉命唔同人講喇~~我地去左issue同豐澤~~
最後就坐小巴返hall~~返到hall就好努力咁做hon pro
但由於唔夠料既關係….都唔係好做到野…….
原本佢地又話去睇波,點知三點幾既時候又訓哂……..
咁我都去訓lu~~~~~

台長: 文ying
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文