24h購物| | PChome| 登入
2008-04-23 21:45:14| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21st Apr, 2008

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日著尋日攞到ge衫, [[頂]]!! 好串... 哈哈~
阿chlo又有野, 於是我就搭巴士返去, 返到去上civil., 又俾佢嚇.
呢個Keith硬係中意嚇我, 專係嚇我個wor, 好好玩咩.
跟住就到theatre, 悶死人咩, terms又仲未捨得派.
上到中途阿chlo返來了, 我趁冇野做, 為聽日個outline整個手寫survey出黎.
translate., 阿叔講書, 過半冇心聽. 我件衫真係備受注目.
同學仔話要買返幾件廢呀妖呀咁同我一齊串一串wor~
放學就同阿chlo去肥仔記食野, 之後返屋企, 冇野做, 整下個頭.
就搭巴士返工啦, 今日帶左相機同福娃影相, 解下悶.
4個鐘裡面都應該有2個鐘係認真做outline ga, 都算有d進步.

放工返到去就即刻去會合家人, 見到表妹b, 訓緊覺, 時差仲未適應到.
表妹b好扭計, 但個樣好得意呀~ 眼大大咁...
行左一陣就去豆撈打邊爐, 唔抵食, 又唔係好好食.
家姐落左機急call我做下人, 幫手攞野. 見我係tw返黎你都有幫我攞ja.
返到去整晒d野出黎, ok, 間房亂晒啦~~
男朋友放工個時打黎, 返工做錯野唔開心, 但我又唔識安慰人...
佢呢個電話真係嚇親我, 佢話要靜下, 唉, 搞到我都好擔心.
趕時間, 去沖涼, 又繼續做outline, 做到差唔多時間就訓覺, 聽日再做.

台長: Mani
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 無所事事 |
此分類下一篇:22nd Apr, 2008
此分類上一篇:20th Apr, 2008

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文