24h購物| | PChome| 登入
2003-10-09 22:10:46| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~偶像~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近期有人問我,"你仲鍾意謝霆鋒呀?"我既答案係"鍾意"不過佢已經唔係我第一LU,但我又諗刺,如果有人問我,"你鍾意佢D乜呀?"呢個問題我都諗咗好耐.
如果你話佢靚仔?我覺得EDDISON靚仔D啦,你話佢型?,我又覺得劉德華型D啦,你話佢唱歌好,我又覺得好多人都好過佢啦,咁我究竟仲鍾意佢D乜呢?可能係我唔捨得又或者係一種回憶啩.
我鍾意咗霆鋒接近七年啦,我記得97年1月1日,0係叱吒樂壇頒獎典禮,霆鋒做表演嘉賓,0個陣時佢仲未入行架,就係0個日,佢就做咗我偶像刺.
我仲記得我第一次親眼見霆鋒係0係96年6月1日,我仲記得第二日要考中史我同肥華仲晨咁早攞住本中史作業去到尖咀HMV到排隊,當然係無攞到出0黎讀啦,我仲記得我地一去到就俾人問"係咪跟霆鋒呀",嘩,我同肥華當場嚇窒咗.
其實仲有好多野架,佢演唱會啦,佢頂包啦,佢拍拖啦,佢坐監啦,佢分手啦,試問有邊個偶像會有咁多野發生呀.
而家諗返起呢D"傻事"都會覺得好好笑同白痴,而叫我做返,我真係彩你都傻呀,所以呢D野已經成為我永遠既回憶,而霆鋒都可能會成為我永遠既偶像.

台長: 小師妹
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文