24h購物| | PChome| 登入
2004-03-17 23:26:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

復活節-大計!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 今日我又決定用番呢個Diary啦...雖然唔係好靚...但係唔梗要啦!
 今日起左身冇幾耐之後...jennifer就打電話黎啦!同佢傾傾下之後...我就同佢講話...宜家好鬼鐘意放假~真係好想快d放復活節假呀!><跟住我又同佢講~你去唔去南Y島bbq呀?!佢話如果wing去佢又去...咁我地就即刻打比sandi問佢係唔係可以去佢屋企bbq~佢阿媽比呀!咁我地3個...就立刻諗下叫邊個去啦~我之後問左almond可唔可以去~佢得呀!yeah!不過katherine阿媽又話要去喎...但係我地定左日期lu喎...唔知呀~聽日先算啦~
  之後4點度...我同薯批傾msn~我問佢如果我地搞番個6b meeting~佢會唔會去~佢話一定會!yeah!又多一個支持者啦~跟住我地打比irene~佢都話會去...跟住我地傾左一陣電話之後...就打埋比黃浩賢~佢話佢會去...但佢要打哂比班男仔問佢地去唔去啦~我地叫黃浩賢去既目的係...做打雜同埋搞氣氛...chloe又唔去得喎...嘉嘉我同薯批諗佢都唔得ga啦...女仔就剩番sharon未問ja...唉...好驚搞唔成呀!!!

台長:   #Yi...
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文