24h購物| | PChome| 登入
2004-08-03 20:11:33| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

京都日記(5) 哲學之道

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28, July 晴 37.7度

一早起身就超攰,上堂都上得唔好;仲成日都係想訓覺o既樣…基本上係一開始上堂已經係好想放學…但係三個半鐘,要過又真係談何容易呢=_=

到終於落左堂,雖然都係攰,但係都精神番o的。於是終於開始左京都o既旅行。當然啦,係一個人。我發現我似乎都係o岩一個人o個種(定係我始終都唔係對佢地有太大興趣?)。原來係想去植物園o既,點知咁o岩見到有其他車落銀閣寺…咁當然我DNA入面o的「是旦」病又發作啦=_= 於是就去左行銀閣寺~ 今次因為個天幾好,所以真係行得好舒服。行哂成條哲學之道,入哂途中唔駛錢o既寺廟,先至用得o個個幾鐘…(中途又遇到上次黎京都o係同一地點同我sell好貴o既石頭o既阿伯,當然,我都係無買=_= 但係都同佢啤左幾句啦)

行完之後又諗住是旦揾部車搭…點知今次一搭就搭左成兩個鐘,仲要唔知比佢載左去邊添=_= 終於好辛苦,去番四條之前住間酒店上網、打電話… 睇黎我都係得呢個方法可以上網架啦=_= (好想玩icq…) 收到o的message,但係又睇唔到中文…o個個仲要又係on9 icq…所以o的message又再次唔見哂…真係好有想死feel呀!!! 呢個地獄幾時先完呀…

夜晚特登番左大學睇上唔上到網…但係發現原來我地唔可以用自己o既電腦上網…搞到最後都要用番學校o的電腦=_= 而且仲要上左一陣網就比佢cut左線…因為佢圖書館關左…真係超級黑仔呀…

咁就過左一日啦…

好麻煩呀…我要上網…

p.s. 銀閣寺真係去唔過…我上次已經係咁覺得=_= 今次我無比錢入去,反而係阿Sa入左去…呵呵…佢直頭係dump心咁呀>0< 但係哲學之道真係好好好,不過實在只適合or鐘意靜o既人去…假如係鐘意玩o既人,去到一定會覺得悶…不過其實o個度真係好舒服呀!!!

台長: エリック
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文