24h購物| | PChome| 登入
2004-08-27 18:43:02| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我陪電腦病 24/08/04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日諗住去買碟,諗住買來整番好部電腦~
但係元朗冇喎~所以諗住去荃灣買啦~
點知正想出發果時,俾阿姨見到我,
叫左我去陪佢坐一陣~
上到去,見到我又話我瘦左,又話我殘左~
仲好似個個病病地喎~有d感冒呢?
唉~聽到我都好唔開心,冇計~呢份工係咁辛苦~
有咁大碗飯放在你面前,睇你食唔食得之嘛~
要食就要頂硬上架啦~

去到荃灣,順路去探志恒啦~
仲諗住叫佢幫手買個藍芽,有得平嘛~超正~
haha~買排朱古力做禮物啦~知佢鐘意食嘛~
點知俾左佢,佢話有贈品交換~就係k700i的贈品~
腳架同埋充電器~ 佢公司可以燒數來拎贈品~爽死~
我想要好耐啦~多謝哂~

臨走坐車睇睇隻碟~
俾錯我o既!?番到去有一隻中文版變英文版~
唉~都有成幾年冇買翻版啦~
一買就係咁,我都係註定唔可以買翻版啦~

番到元朗,真係唔多掂啦~
好唔舒服,要去睇醫生啦~
去之前打左個電話俾dora~
同佢傾左一陣啦~
依家先有機會可以同佢傾到電話咋~
平時番工變有時間呀~
原來佢依家番工都好長時間呀~好辛苦架~
同我差唔多時間放工啦~
佢需要鲻好多架~依家佢放工番到屋企都冇哂私人時間~
番到去就鲻覺啦~ 勁慘~ 嗯~
希望佢可以快d習慣啦~ 如果太辛苦就唔好做啦~
雖然話咁後生o者~但係都會捱壞架嘛~ 小心d law~

我就真係唔夠鲻病啦~醫生問我一日鲻幾多~
我話八個鐘啦......兩日夾埋~
食野呢?
九點一餐,五點一餐,夜晚十二點食到就食~食唔到算~
咁佢都話點得架~!?
快d搞番好個生理時鐘喎~
......身不由己~ 豁出去啦~

雖然話買碟整電腦買到唔知似乜~
但係番到去,唔用碟啦~ 按一o下收復~
搞掂哂~ haha~平時永遠唔按的制,一按搞掂哂~

舅父比人掉走啦~一天光哂~!!!
andrew話邪不能勝正~ yes~!!!

p.s 志恒俾的贈品,多謝哂~超靚~

台長: Alan
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文