24h購物| | PChome| 登入
2003-09-21 01:20:25| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

吹水

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

冇野做既時候最鐘意搵人吹水,今個星期吹左三晚,星期二傾完reli莊,我同monique去左小白度,因為歡歡話佢整左jelly,叫我地上去食,去小白度吹左陣,跟住去參觀雪心間房,跟住4個吹水......

星期三崇慶開會,開完會遊宿,先是文質,接著華連,跟住明華,最後五低......去五低先來我度,可惜我個同房溫緊書,搞到吹唔到水,兩個字形容"無奈",跟全落左一樓monique度吹左一水,跟住探chacha..同一棟宿,chacha間房好warm ar......好羨慕呀!!!跟住我地五個吹水,吹到二點幾.......

星期五,我出去學account,又要對住個廢miss,講到十點,佢見到我執野,跟住望下隻錶,她說還以為是九點鐘,跟住好快咁趕番去坐校巴,返到去已經接近十一黠,跟住宿五低放底d野,約左monique同trixic係文質門口等,......好肚餓未食飯,雪心煮左d湯圓比我地食...好感動呀....跟住7個人吹水,包括一個中國exchange,姓上官,好得意,搞到我下年好想住文質同埋part 大陸exchange tim....越來越鐘意文質,warm個五低好多呀......我好想上宿生會,如果係文質,我一定上,但可惜宜家係五低,要慎重考慮........好想住文質,下年住文質,part 大陸exchange ...yeah!!

台長: 小蟋蟀露露
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文