24h購物| | PChome| 登入
2004-09-13 03:26:16| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人間放浪

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

「古道西風瘦馬,小橋流水人家,斷腸人在天涯。」
「天涯在哪裡﹖」
「不遠,人就在天涯,天涯怎麼會遠﹖」
「他的心呢?」
「他的心像明月...像明月般藍...那麼憂鬱。」
(改篇節錄自《天涯‧明月‧刀》-古龍)
一段描寫浪子傅紅雪0既文字...越睇...越感慨...發現自己都係咁0既人...好鐘意...一個人聽住歌...食住煙...一步一步咁...由一度行到另一度...好鐘意行路...由旺角行番屋企已經唔係新鮮事...由旺角行番美孚番工都試過...真係好鐘意行路...不過要孤獨一個咁行...如果唔係...我會唔開心...

好怪...但係我好鐘意...其實有時...我諗我適合一個人生活多過兩個人生活...點解?連我自己都唔知...生活上我咩都照顧到自己...心靈上...自給自足...咁...究竟...我需要0既係咩﹖﹖連我自己都唔知...或者...天涯路遙...回家路...就在身邊...擦身而過...你我猶未知...

或許...我係天生放浪者...放浪自己...放逐身心於天地間...為甚麼?不為甚麼...只是想放浪便放浪...回家?太沉重...有家?沒家?對我來說又有甚麼分別...你我只是人生的一個過客...介意這些幹麼...?...我就是這麼樣的一個人...喜歡幹便幹...很任性...只因...我喜歡放浪...放浪自己...

台長: 路西法
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文