24h購物| | PChome| 登入
2005-03-06 20:10:58| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6/3 你...好自為知...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/3
成九點先起身then去左飲茶......
coz琴晚黑傾電話傾到太眼訓要去訓嘛~~~~~
晌茶樓撞到yiman~佢都同佢媽咪飲呀~~哈哈哈~~
無法...我地唔洗咁早起身返學嘛~~~~
同zuri傾電話(打得通哇~~~)
同佢講左好多野~~舒服晒...^^多謝你呀^3^~
英文oral算叫做ok啦...
唉~嚇鬼死我...我個組得我一個夾三個s班人~
好在無俾人排濟乍....>_<"好順利完成左~
滅medly例牌讚到上天架啦~~~~so唔準的~~~
唯有聽babyfat的話呵~~~~
之後同石石一齊返家...

5/3
同zuri,marc佢地去睇戲~
幾好睇呀都~~~幾搞笑!!!
好開心呀我~~~有zuri陪~~~heehee
不過zuri仲開心呀~~~事關有pk陪嘛~~~~對不對!!!
唔係我地點樣"同居"喎~~~
我地五個係咪好似張相果5個monchhchi呢~~~~~哇哈哈~~
因為我覺得我地都係咁百痴~~同埋有顆善良無邪之心~~
唔覺唔覺呀dick同佢gf都三年lu~~~好幸福@!@

6/3
去食宵夜..........

天日派卷啦..........
oh....MyGod呀真係........>_<"
最後五日做中學生lu~~~~~~~
.............................................
.......................................................
.....................................................
......................................................
.........................................................
........................................
...........................好唔捨得....唔捨得...><




"交心朋友原來好難找.............
知己原來唔需要用時間來衡量......"
我完完全全地感受到@@"
但明白到呢樣野背後的cost實在太大........



好心淡"..........
我唔識扮唔知...................

台長: pk
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文