24h購物| | PChome| 登入
2005-03-02 14:18:02| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Paradox Of Mirror

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日...我終於都考晒啦~~~~~~~
呢個MOck係人生最後一次校內考試~
呢2個禮拜都挨得好辛苦...
不過覺得自己好似讀左好多書咁~哈哈~
因為平日有幾何自己會溫呀~~
雖然就不太樂觀啦...因為科科都溫唔晒既~~都唔知會炒幾多科添架......(擔心中""""")死人俞偉仲話我扮晒野~~我都想呀~!係就好啦!!!我都想扮下呀~!!!!!
俾佢激死~~日日亂講野~~~~好想打扁佢~!!!!


呢兩個weeks晌我身邊真係發生左好多野~~有人傷心有人開心,有人氣憤有人唔放手
真係.......好x煩呀~希望快脆d走啦~~
最令我困擾的是.......
呢個"Paradox Of Mirror",
極度無奈.............


寫住咁多先~~~~~~~~~~
返來再寫過!~!~

台長: pk
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文