24h購物| | PChome| 登入
2004-08-14 00:12:56| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8/9

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日朝起身, 到burger king買了個包, 唔知點解, 近來都去了burger king, 趕唔切吧. 咁burger又順路.
今日朝趕完個程式, 因為IC有訂單, 所以要搞掂佢先. 算係很重要的部分. 而下午則是顧問黎幫我地上課呀, 教我地一D知識咁囉.
所以我今日只係搞掂左個程式. 成個下午就係上課. 然後上到5點多, 老闆又話要開會. 開到7點幾, 大家都走了, 只剩我跟幽靈, 因為幽靈的東西明天就要交出25顆IC, 而他又未搞掂, 咁我咪留係度幫幫佢囉. 雖然幫唔到D咩既, 但係他還蠻感激我的.
之後我就回來, 今日要交房租, 但我還是打算明天交囉. 去了清夜豬小腿食個焢肉飯同燙清菜, 就返黎了, 其實今日都幾累, 成日都係公司, 中午我都無休息, 因為怕趕唔切... 唉唉唉...
不過今日聽到老婆仔電話, 好開心! ^.^

台長: 尚未設定
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文