24h購物| | PChome| 登入
2005-10-12 23:29:09| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小丁姐,怕你先怕米貴咋...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係電梯裡面,

有我、小丁同一個師奶,

小丁〈望住我〉:「大家姐,你唔好再吸煙啦。」

我:吓?!.....

個師奶偷瞄左我一眼...

我:唔好亂講野啦!

-_-|||

‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>

今日食緊飯ge時候...

小丁〈又望住我〉:大家姐,你唔好再食煙啦。

我阿媽:?!咩啊?食煙?!

我〈超驚〉:唔係呀!佢亂講咋!!

‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>‧>

人言可畏原來係咁ge意思,

童言果真無忌...-_-|||

點解我會有個咁ge妹?

台長: 歡歡
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文