24h購物| | PChome| 登入
2002-10-08 23:10:02| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你怎看我?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你會覺得我係一個點o既人呢?
傻瓜?開朗?情緒化?
感性?
留意,係感性,唔係性感;
你知啦~我咁鬼死瘦,想行性感都冇本事啦!
以上通通都o岩!
嘻~
我一直都係一個傻傻o地o既女仔啦~
但我估唔到原來有人對我的評價咁高

佢話我為人細心,有責任感
處事認真謹慎,有效率
具良好的領導才能
處事有條理,具良好的組織能力及分析能力
為人健談,表達清晰
總括而言,
在各方面皆表現出色,
是個不可多得的義工領袖

嘩!真係好開心o家~
咁樣俾人讚喎!
嘻嘻~
你又點睇我呢?
歡迎你告訴我呀!^^

台長: ~凝霜~
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文