24h購物| | PChome| 登入
2003-10-28 14:27:12| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

麻X煩 10.26.2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

自從賭波合法化之後, 爸爸又多左一項娛樂了
媽媽話佢, 佢就成日借返工好大壓力0黎話番媽媽轉頭
尋晚佢就成晚霸住個電話了
食晏時, 媽媽又話佢幾句, 佢冇出聲
之後我睇住佢掉張紙巾落地, 我話佢
佢竟然話我”麻X煩”, 喂, 0係餐廳到你唔掉落台到做咩要掉落地到
我即時回贈一句”你最0岩啦!” , 當然, 個心裡面加左好多句XYZ!
睇睇下報紙, 佢無啦啦好似訓話咁同我同媽媽講
你地唔好成日句句”DUCK”住哂, 我就0黎癲
喂, 我都係呀, 我最冇壓力啦
有壓力可以張0的$亂咁用呀? 幾百幾百咁買
你估我唔知你借左銀行$呀?
雖然我借比你0個0的都冇諗住你會還,
我亦都唔想次次好似拎住依樣野0黎壓你咁
但係你可唔可以生性0的呀?
賭唔係唔得, 唔好冇制止呀
見到媽媽咁辛苦儲$, 你就係咁FING錢… 唉
食完晏你竟然就咁就返工, 0係到發脾四
你咪遲早又要打番0黎

同媽媽去左買送, 基本上買送已經成為星期日0既必然事項
哈哈, 仲要買左我最鍾意食0既雞翼同豉油魚蛋!!
又食左好大碗0既雪糕, MINT CHOCOLATE, I LIKE IT!
又睇左唔知第N次睇0既逃學威龍2
五點幾就DINNER了, 媽媽話唔好咁夜至返HALL喎

返到HALL, 一入房… 話四個外國人..
O… 好似傾緊PROJECT… 仲要係ECO0既添
其實有0的我都識架, 哈哈
點知越入越多人, 成7個人…
係咁講係咁講… 3成都唔知聽唔聽得明…
都係落去避避先, 好似阻住佢地咁…

上到房好在走哂, 不過一入去同房咩都冇著…
好心就刪埋度門啦, 心臟病架我有
唯有扮我睇你唔到你睇我唔到咁直入

夜晚做左羽毛球(好在有師姐欣, 貪你0個份夠耐呀!)
仲有REFLECTION
HON PRO?? 少少啦, 少少啦, 都唔知點落筆好…

近來個個都超忙, MID-TERM, ASSIGNMENT, PROJECTS…
大家要加油呀! 尤其係阿子, 見到你咁勤力都推動到我呢!
好快就SEM BREAK架啦…
好快就可以玩架啦…

台長: 小灰
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文