24h購物| | PChome| 登入
2004-07-04 19:15:29| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

  打 波_

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝7點到左天體...
約左成班人打波...
勁多人啦...我,
nancy,bow,danny,
pp,johnny,ken,豬頭..
之後sarah果ddd先黎..
我地分2teamm打..
我果teamm玩晒..
之後adam2兄弟又黎埋..
打左一陣..同johnny去買野飲..
但係唔知去邊度買..
ken同醋頭就出左黎..
話去天慈買野飲worr..
咁咪跟住去lorrr...
但係我冇錢...
kenn借左$$比我..
之後又返返去..
我地就成班女仔打..
我諗我都打得okk啦..
我覺得都唔差geii...


之後成班人去左m記食野..林欣換左隻hello kitty..都幾cutee..
食完就同佢去左圖書館..借左ddd幾百痴的書..我百痴係睇li dd書ga la
thenn又係銀座遊左一陣...本來諗住去睇戲gaaa...不過冇咩戲好睇..
咁就散bandd

我返homeee..返到去就係瞓覺..今朝太早起身啦..之後冇食野呀..
冇耐又去左打機..爆好玩呀..好耐冇打..勁過隱lorrr...
點知大佬返黎話要打..咁咪比佢lorr...其實我都打左勁耐gaaa laa..
之後我去左整啫喱..今晚有得食...

dinnerr食瀨尿蝦..爸爸整...勁好味...
之後又係去打機lorrr...點知爸叫我陪佢睇電視..
咁咪睇lorr..《嚦咕嚦咕新年財》..我睇過啦都...
不過都仲係好好笑...爸話好假worr...咁做戲係咁gaa laa..

台長: ".. 2liNg ° ×
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文