24h購物| | PChome| 登入
2004-05-19 18:52:18| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

練 波.6/4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日學校話借黎做考場

唔駛返

yahoo!

朝早8點約左藍屎佢地去天體練波

我到果時得藍屎一個

than kinki就到

跟住johnny佢自己黎

之後adam2兄弟

仲有sarah佢地

sophia同臭bow一齊

最遲係小蜜蜂

係度練到9點

好好玩

than我話去銀座行街街

成一班人一齊

不過藍屎,adam佢地冇去

得我,sophia,bow,sarah,gloria同johny

6丁友走左去m記食野

食完行左去個噴水池邊

sophia同bow一齊走

johnny孤獨地上路

我問左sarah借左電話

叫林欣出黎

佢話係m記等

咁咪去左m記等佢lorrrrr

佢黎到就食野

than係銀座度行黎行去

行左有成2個鍾

我買左髮夾,先公仔,仲有d無聊野

佢就咩都冇買

我成日去吓果度又跳去第度

佢話佢好似個賓賓跟住我咁

oh sorryyy

then我就好乖咁行

之後佢阿媽約左我地去飲茶

係上邊見到個攤位

係果d木度刻字果ddddd呢

我買左個諗住送比mummm

than飲完茶佢又買左個送比佢個mummm

咁我地2個又買多個係2個人的

不過of cozzzz係2個女啦

之後去左佢屋企

係度話溫書

其實就得佢溫

我係度睇書

than5點幾就走左

返到屋企

好乖咁做左miss nagi的hw

就食飯

then呆黎呆去就一晚








台長: ".. 2liNg ° ×
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文