24h購物| | PChome| 登入
2006-02-12 00:37:59| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

元朗半天遊+麻雀耍樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六,短週,
怪夢仍然纏繞著我,
八點起左身,
同家人飲茶,
去銀行,
去屈人寺買洗頭水,
仲送左一套六合一的造形髮梳,
感覺上好抵呀,
等我遲d試下整先...

下午同家人去街,
晚上就約了noel,keekee佢地入元朗,
半天遊,
我這個導遊真是不太稱職,
成日都唔知帶咗d團友去咗邊度,
好在,都不負眾望...
晚上本來想食大榮華,
結果都是選擇了樂都餐廳,
都不錯...

原先安排的行程是睇戲,
魔幻王國,
不過由於很多人都就麻麻地的關係,
我地就選擇了另一個方案,
就是打麻雀啦
哈哈...
地點是我屋企...
上年的新年他們都有上來架,
咁就一年啦...
時間過得真係快...
差不多十二點,
行程結束。

各位團友,
今日的行程安排得麻麻,
請多多包涵...
下次,我會安排得好d架啦...

つづく

台長: 雯雯
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文