24h購物| | PChome| 登入
2006-07-16 10:25:06| 人氣268| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【 迪倫&克爾×】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Dylan Sprouse(迪倫史普斯)

I was born 15 minutes before Cole, and I still use it to my advantage - hahaha.
我是出生15 分鐘在Cole 之前, 並且我仍然使用它對我的好處- hahaha 。
I love surfing, snowboarding, playing video games, walking my dog, Bubba, acting and pretty much anything that is fun to do.
我喜愛衝浪, 滑雪, 演奏電動遊戲, 遛我的狗, Bubba,做很多有樂趣的事。
I’m not sure if you want to hear a funny story about Cole and me, but here’s one anyway.
我不確定你是否想要聽見關於Cole 和我的一個滑稽的故事, 但這裡確實有一個。
One morning, our school was planting new trees.
一個早晨, 我們的學校種植新樹。
I was playing on them when our principal told everyone in our school not to.
當我在玩樹時,我們的校長告訴大家在我們的學校不是。
I broke a limb off a tree and I said that Cole did it.
我破壞了樹枝並且我說是Cole 做的。
The next morning at assembly when all the kids were sitting down, they announced his name and he got into really big trouble.
第二天早晨集會時,當所有孩子坐下,他們呼叫了他的名字,他陷入了大麻煩。
I let him take the blame for a while, but then I told the principal it was really me.
我讓他承擔被罵一下子,但之後我告訴了校長其實是我做的。
So, I was beaten with a stick. Just kidding!!!
所以,我被棍子打了。開玩笑的!!!

Cole Sprouse(克爾史普斯)

我出生在義大利的Arezzo,在Dylan的15分鐘以後。在一家叫Clinica Tanganeli的小醫院裡。
maggie夫人解救我們, 從第二次世界大戰後,她在鎮上至少接生了一半的的接生婆。

我愛動物。 我是真正的超級英雄。 我喜愛滑雪板。 我是非常直率的。 我通常是集會中的領導。 我喜歡搖滾樂。 我喜歡的女孩是愛開玩笑、好玩的個性, 不是瘋狂的狂熱仰慕者。
史普斯雙胞胎 迪士尼旗下的藝人
(這樣講就覺得很厲害  哈)

the suite of zack and cody 

要看吶..

星期一到五 晚上七點 晚上十點半
迪士尼頻道

台長: 小瑤*

您可能對以下文章有興趣

人氣(268) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文