24h購物| | PChome| 登入
2011-02-10 22:11:04| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你們覺得對嗎?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

拍拖果陣 , 女仔常常令人覺得似小朋友。
因為對住佢地果陣 , 要寵 , 要哄 , 仲要時時陪伴住,更加要無微不至咁照顧佢地。
有時 , 連我都覺得做男仔好慘 ,
因為佢地做到 , 並冇得到正常既讚賞 , 反而令人覺得呢d係理所當然。

仲記得係我地好細個果陣 , 只要看吾見媽媽 , 就會因為不安而喊。
其實 , 媽媽只係吾係我地的眼前 ,
但我地卻認為媽媽吾見左既同時 , 都以為媽媽吾愛我地。

呢一點 , 同我地拍拖真係好似架!!  只係媽媽既角色換左做 '男朋友' 既角色。

台長: 檸檬樹下的愛

您可能對以下文章有興趣

人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文