24h購物| | PChome| 登入
2002-07-11 15:19:33| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

放不低

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,好開心咁去m記買豬柳蛋漢堡,台灣叫豬肉滿福堡,有分加唔加蛋,唔加三十,加就四十.

咁我就同佢講要個豬肉滿福堡,佢話三十,我話要加蛋喎,佢就收左我四十.返到課室一睇,咦???點解個飽咁扁既,打開一先知佢無加蛋,當時,唔知點解一種好嬲既感覺湧上黎,有一剎那好想衝返落去m記,同佢講佢搞錯左,我仲有發票為證,想complain果個員工(係個十零歲既0靚仔),因為真係覺得好嬲,錢識收,飽就比錯我....但我都無走返落去,因為就黎上堂,但我一直都有呢種好嬲既感覺...個心一直好想落去鬧返個果人...

但係我不斷咁同自己講,如果咁小事我都放唔開,咁自己會好辛苦0者,而且我落去complain佢,佢可能就咁無左份工,或者比人鬧一餐,我自己做過呢d工,都知當中既感受.

放學返黎,學長又問我成績呀,甄試研究所點,睇返今學期成績,真係好後悔,比一科無關痛養既科拉低晒,我真係唔應該修個科..但事情己經成事實啦..都唔可以改變...唯有又叫自己睇開d...相信命運己經安排好,我甄唔甄到都係命運既安排...

做人有時真係要學識放低,好多野成日都放唔低,緊緊於懷,咁成世人都唔會開心...放低左,可能會海闊天空..

台長: leeann
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文