24h購物| | PChome| 登入
2003-01-18 10:29:56| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

葉‧記 ─ 從病痛中經歷神

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚同一位弟兄分享到今個星期所經歷到的病痛,真係覺得人好易軟弱,平日好精神的我,話倒下就倒下。

不過今次我都上了寶貴的一堂,學識到在痛苦中祈禱。

記得當晚突然好唔舒服,週身都軟弱無力,身體發冷,個頭痛到叫救命,又不斷地嘔,好辛苦好辛苦,係咁大個女第一次病到咁。

後來,爸爸送我入醫院後,醫生幫我打左支針,都係一樣,一點都無減輕到我身體上的痛。我突然想起禱告,我求神:「神呀!求你醫治我,我依家真係好辛苦,唔知發生咩事,求你幫我減輕身體上的痛楚。神呀,我好驚,咁大個人第一次在醫院睡,d藥水味好難聞,d姑娘好惡,佢頭先幫我打針打到我好痛。神呀,我知你是無所不能的,我現在將我的軟弱交上,求你醫治。」
漸漸地,不知何時,我開始入睡了。
雖然醒後,病情依然存在,但我好開心既就係這是我第一次在病痛中經歷神。我識得在自己軟弱時向神祈禱。個心得到平安,因為我相信神會與我一齊經歷。

一位弟兄曾經同我講過魔鬼好鍾意在基督徒受洗前作出一些試探,我想今次算是試探之一吧。

但好感恩,因為證明魔鬼失敗了!yeah! : >

感謝主。

台長: leafip
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文