24h購物| | PChome| 登入
2003-05-22 11:22:18| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遊盪

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一班失學、失業,兼且失常既人今日又再次聚首一堂,貫徹我地 hea 既本性,hea左成半日。

雖然學期已然完結,但我地仍然冇忘記董伯伯所講的「終生學習」,我地 hea 既第一站係 歷史博物館,學習一下napoleon bonaparte(唔知有冇串錯人地個姓)既傳奇一生,睇左佢好多既畫同配件,我地仲見到o個幅成日o係history書見到napoleon 騎住隻馬,好鬼型既畫,真係好鬼型!但一向critical既大佬提出了為何napoleon橫過alps 時會著咁少衫﹖仲有,旁白說「畫與當時的實況有出入,napoleon實際是騎驢過alps的。」哈哈,真搞笑,又再一次證明歷史物件所反映既真偽。

學習完歷史後,又回後我地 hea 既本性,做我地最鍾意既野,行尖東海旁。行行行,行到去星光行既mcdonald,之後又食野兼吹水,我地 discussion 既題目為「angela 會否吃禁果﹖」哈哈,我地講呢樣野都講左成兩個鐘,真係好無聊!最終都係冇結果,因為呢條題目有太多既variable factors 啦!

台長: LCM
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文