24h購物| | PChome| 登入
2004-03-21 21:09:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

疲累症侯群

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日都瞓得好少,
每晚都係4個鐘到,
真係人都顛,
所有因為唔夠瞓既徵狀都開始出現
頭赤赤、眼矇矇、四肢無力、頭腦混亂
直到今日先真正有覺好瞓,
瞓左4個鐘晏覺,真係好舒服~~~

尋日去左澳門
係我近半年黎既第三次
真係澳門是我家,清潔齊參加!
今次唔係去玩,係去睇博物館
仲要一睇睇7間
澳門歷史博物館 海事博物館 什麼乙水仔民居博物館
澳門藝術館 賽車博物館 紅酒博物館
最後係文化會館
我想講,就算我係一個幾咁鍾意睇博物館既人
一次過睇咁多
就好似一次過食7杯雪糕
結果就係想嘔
好辛苦
難怪我地一去到博物館
第一時間就係去搵凳坐
教授都真係唔怪得我地ga~~~

今年既history intern 好吸引
有得去北京博物館實習,真好!
但係,好野可唔可以多少少呢﹖
唔好俾左個好大既希望我地
到頭來都係失望而回
得兩個位
去到既機會都好渺茫~~~
所以都只係俾左我一日既興奮~~~

媽咪既康復情況都好好
希望佢快d返黎屋企啦~~~

台長: LCM
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文