24h購物| | PChome| 登入
2005-07-27 02:17:39| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25/7(愛上平淡日子) - THE LAST ENGLISH LESSON @ BU !

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

日期:2005年7月25日(一)


今日起0左身之後...
就渴0下睡...0訓0下覺...食0下0野囉...
食0左好多花生呀...有0的喉嚨痛呀.....
umm...由於『好好0既人』而家唔洗返學住....
所以冇打電話俾佢叫佢起身呀...
因為想俾佢訓耐0的囉..唔打擾佢喇....哈哈...

晏晝打電話俾『好好0既人』喇....(佢返12:00 noon 呀)
佢今日要去南昌返工呀....努力努力呀....
早餐+晏晝 = 3個 APPLES 呀,好健康呀...呵呵..
成日都好無聊...好無聊...好無聊...呀....

夜晚就出去BU上英文堂喇...
上堂之前...又走0左去 CAFE 食Tea...
食0左五香肉丁+腸仔出前一丁+新輝橙汁囉...幾好味,$18...
仲拎0左0的雜誌0黎睇兩野囉....呵呵呵...好爽呀...
連續幾次隔離張 desk 都有班人0係度討論中醫理論0架...
主要係有個男人負責做教授0既角色....不斷講講講.......
把聲好熟好熟...睇睇0下樣都覺得佢應該係 TVB 藝員......
諗諗0下....佢應該係以前做成語動畫郎0個個主持呀...哈哈...
食完之後..就去0左Multimedia room 玩電腦..都係睇0下JobsDB + MSN 囉...

等到7:00pm +去0左買包旺旺小小酥....我就入課室上堂喇...
可能今次係最後一堂啦...所以都有7個同學囉...得1個冇返...好好...
首先都係做0下 Proofreading 囉...呢份易0左0架喇...
然後學寫Business Plan + 行程表 + Invitation 囉...
Break 0個陣係咁搶人0地0的0野百力滋食....呵呵呵....
仲比Cookie 同學話我『趙完鬆』呀....好攪笑....
Cookie 同學問我:『點解您成日都攬住個 bag 0架 !?』
我就好誠實答:『因為我好鍾意佢囉....死未!?哈哈..』
Ryan 同學就話:『未死囉...不過就好想死囉...哈哈哈...』
然後Emily同學問我:『您係咪讀 Marketing 0架?』(我都想)
我就好無聊咁答:『我0既將來會讀 Marketing囉』(唔知自己答0左咩)
Emily同學已經0係 SPACE 讀0左個海外 Degree course 0架喇...
而家就不斷進修緊囉...呢個已經係佢第4個英文 courses 呀....woowoo !
原來好多個同學都考0左BULTAS 啦....我都要快0的喇...
死啦死啦....我懶醒揀0左個要60% 的 level 考呀...算,考0左先算啦...
最後...大家填完2份 Evaluation forms+拎0左張cert之後就各自各散水喇....

就係咁...我呢個接近1年讀英文0既生涯就咁完成0左....
8月就主攻普通話....9月就再加入新0既進修元素呀..YEAH YEAH !

坐火車返大埔0個陣好眼0訓....係咁"中"0下"中"0下呀...
返到屋企...就玩 ICQ / MSN / 上網囉...
再打電話俾『好好0既人』呀...佢10:00pm左右已經返到屋企喇...
好好呀....可以咁早就返到屋企呀...可以做0的休息....
之後....『好好0既人』都有上網呀, YEAH YEAH !
傾0左陣計....我好累呀....所以2:00am左右就走去0訓覺囉....
而『好好0既人』就繼續上網囉....哈哈哈....



Thanks God and You ~



LOVE makes me growth.






p.s.

原來....我要學習0既係『堅強d』呀....
我一直好好彩...身邊0既人都好錫我...令到有點溫室長大....
成長後....先發覺總有些傷害自己0既人出現....
要學習不要怕....繼續相信別人+唔好俾人"蝦"呀....
當然...有時候我妄想地諗:真的唔想長大呀....

Thanks for 『好好0既人』, FRIENDS & FAMILY !




《自在》:與其讓人同情 不如讓人羨慕 與其讓人羨慕 不如內心踏實










=============================

醫道 - 李克勤

作曲:杜自持 主唱:李克勤 填詞:李克勤/張美賢


受過傷 先知道要堅強
受委屈 先會學到原諒
明白到 醫者心腸 沒期望讚賞
幾多壯志幾多情長
幾多的考驗練我修養

失望過 失敗過 懲罰過使得我 不好過
幾十次 幾萬次 或會始終一次 得到過
若生命是個小山坡
感情如盛放花朵
但見花開太美
只可惜很少會結果

激動過 激勵過 誰或者都必須有折磨
只要我 知道我 無做錯都不會更改我
幸福從來我很清楚
不留神便擦身過
至少當中有我 最後仍然付上最多

受過傷 先知道要堅強
受委屈 先會學到原諒
明白到 醫者心腸 沒期望讚賞
儘管世界蜚短流長
天生的率性你會欣賞

台長: lazysnowie
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文