24h購物| | PChome| 登入
2004-01-12 19:46:47| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

“‧〉心淡》。’

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日遲左出門口.
但都搭到架45喎.
吹脹!

返到學校.
同煎炸講”生日快樂”.
冇送禮物添.
上到課室.
做數﹑中文.
跟住早會.

第一堂mus.
唱左首幾好聽既歌.
第二堂mth.
冇check數.
淨係講數.
d數原來好易唧.

第三﹑四堂eng.
example check叫中我.
跟住就講ceu.
又講newspaper.
咁就過左一堂.

第五﹑六堂acc.
quiz.
完全冇答過.
又0分啦.0.
跟住做數.
係咁上下啦.

lunch.
0係樓梯口見到vyvy.
原來vyvy搵我地同佢食飯飯.
哈哈.
食到好晏.
一返到上去.
好開心呀.
真係有朱古力呀.
多謝B.

第七堂chi.
冇溫過呀.
求其寫左d野就算啦.
一定唔合格.

第八﹑九堂中史.
好難捱呀.
好鬼凍﹑好眼訓.
想訓又俾人鬧.
好彩攞左vyvy條頸巾.
唔係實凍死.

放學.
落左4樓搵vyvy俾番條頸巾佢.
傾左陣偈.
好唔明點解佢真係可以做到咁絕既野.
*我每日捱著 不睬不理
但卻捱不死*
點解個個男仔都做得出咁絕既野.
真係唔明﹑
連煎炸都話咁似之前咁喎﹑我都覺.
真係好驚好似之前咁呀.

擦身而過.
我已經唔知可以有咩反應啦.
不過我仲可以笑得出都幾佩服.
*想不起 怎麼會病到不分好歹
連受苦都甜美*

我唔想有d咩誤會.
我亦都唔想再亂諗啦.
*跌到極麻木 只好相信
又再爬得起 就會有轉機*
可唔可以講清楚個msg既用意呀?!

*由這一分鐘開始計起 春風秋雨間
恨(限)我對你以半年時間 慢慢的心淡
付清 賬單
平靜的對你熱度退減

一天一點傷心過 這一百數十晚
大概也夠我 送我來回地獄又折返人間
春天分手 秋天會習慣
苦沖開了便淡

(說甚麼再平反)
只怕被迫一起更礙眼
(往後這半年間)
只愛自己 雖說不太習慣
畢竟有限 就當 過關*

呢排鍾意左食朱古力.
係因為上個禮拜食左幾粒.
不過唔知點解.
幾甜既朱古力都係苦既.
岩岩擺入口就係甜既.
去到喉嚨就覺得苦啦.
唉~*

今日好凍呀.
凍死我啦.
又冇人肯俾件衫我喎.
最後都係攞左vyvy條頸巾咋.
搞到vyvy要凍添.
希望聽日會暖番d啦.

台長: ˍ失去快樂的人…□
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文