24h購物| | PChome| 登入
2005-03-31 20:11:57| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日返學LU~三餸一湯~加甜品~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日開始返學LU~上髮型堂~都係電髮~用唔同SIZA既電髮芯電~仲有頭頂未電咋~咁就放學LU~又要等下次左電過~下次一定電哂成個頭~因為要影相做功課啊~加油~11點30就放LU~
今日本身約左鳴鳴12點45架~點知~唉.....我就陪我個FD去旺角千跡岩到食野~走個時~仲打爛左個杯~唉~食完我地就行左一陣~跟住佢就返屋企~我就自己行旺中~行到2點40我就搭地鐵去上環搵DENISE同寶儀~我地就寶儀去拿相~拿完相就去搵野食~搵左好耐終於搵到一間龍門客棧~我地就係到食啦~我地叫左三餸一湯~加甜品~都幾好味~哈哈~一家人食飯啊~哈哈~食完之後~我地行左一陣~都唔知去邊~我地就去旺角~佢地又欺負我啦~=.-~俾我地係地鐵站呃多一張車飛啊~哈哈~我地去到旺角等埋鳴鳴~JAMES~鳴鳴表妹~同細妹~我地就一齊行~行到6點幾我地就去搭地鐵~我同老豆就返屋企~佢地就去銅鑼灣~返到屋企就食飯~睇電視~沖涼~今日好早就訓LU~好累啊~
        我發覺我自己....唔知係唔係呢~未很定 

台長: 都唔知自己想點!!
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文