24h購物| | PChome| 登入
2004-07-02 19:59:39| 人氣756| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我係中學生

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由細到大,人地都成日話我好似中學生,
好﹗我就扮比你地睇﹗哈哈哈~

人地成日問我介唔介意有人話個樣細,
我就會反問「甘介意係咪會唔講先?」
甘當然啦,佢地真係會唔講(係你面前)
但係轉頭咪又講過。

所以我覺得唔需要太過介意自己生成點,
每個人生出黎都係獨一無異,
有著各自o既風格,亦都係區分你同我o既地方,
試問如果個個都係陳冠希甘o既樣,甘「你」同「我」又有咩意思呢?

有D人會覺得自己點唔好點唔好,於是自殘﹑自虐﹑自暴自棄,
結果咪真係變成唔好lor,永遠唔會有人自殘完個樣种靚左架。
相反,如果你認為自己係獨特o既,甘樣人地一定會發現你美麗o既一面,
就好似美籍華裔孔慶祥,佢外型不討好,唱歌又五音不全,但係佢係「全美偶像爭霸戰」中全力以赴,
最後更以一句:“I gave my best, and I have no regret at all.”
贏得全美國民o既歡迎,而且成功為自己出版一張唱片。

所以上帝既然將我地造成唔同o既樣貌,就一定有佢o既用意,
當然我地可能唔知道到上帝o既用意,
但只要我地好好珍惜自己,
就一定能夠將自己的獨特之處發揮出黎。

正所謂要別人尊重,首先要學識尊重自己。
就係甘o既意思^^

台長: 十南
人氣(756) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文