24h購物| | PChome| 登入
2005-10-16 19:58:14| 人氣112| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

全澳大專院校辯論比賽

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我今日剛剛參加完”全澳既大專院校辯論比賽”(哈哈,估唔到我會參加呢~~!唔好問我做咩會參加,我都唔知點解!!),我覺得自己學咗許多野,唔參加都唔知有咁多野嫁~!。

有開心既,又有唔開心既野,學到野固然之開心la~但係我為咗依次比賽,已經令許多功課堆積如山...T_T~!

開始以為比賽完就算,點知我們第一次比賽,但係我們竟然可以入到決賽(其實我們全組6個人都係抱住實輸既心態)....咁我d功課咪沒完沒了。我仲有三份功課等住我wo~~

算la~~我唔理la,我有第三名我都好滿足嫁la~~
哈哈哈~~
yeah~!!

p.s.為咗我d功課,我諗住退居幕後,我做資料收集算la,唔知阿sir俾唔俾呢?

台長: 是但
人氣(112) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文