24h購物| | PChome| 登入
2005-10-30 22:27:50| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無心機..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日10點幾先起身,所以無返church,唸住係屋企溫書..點知..!係屋企咁多個鐘都溫到到…=.=!無論尋晚發既夢,發白日夢都離唔開尋日場波,真係…..尋晚發夢仲要輸多次…..頂頂頂..!!!
到左3點幾落左m記溫書,不過又係溫唔入腦,好彩之前quiz過咋,溫左3個幾鐘都淨係溫左後漢書同埋漢書…聽日都唔知點死,我唸得我一個咁懶….但係我真係無心機溫….
溫緊書既時候,有好多小朋友同爸爸媽媽一齊食麥當奴,真開心….曾幾個時,我都係咁,眨下眼就中六….一要溫書就唸起會考,唸起會考就唸起之前既同學,有d去左外國讀書,有d進修其他野,有d已經工作,而我們就繼續一個正常升學的旅程.有時真的令我懷疑上中六是否一個好的選擇….不繼死讀難背…如兩年後不能入大學,倒不如,現在學一門技藝還好….目標和能力總是相差很遠….為何上了中六,一切的事情總是不如意……
這是一個事實,還是我仍在發自己悔氣…我不清楚..開始質疑自己的能力…
到了5時多,回到家中,從細妹口中….知道左d野….令我十分氣憤…估不到你原來是這樣的人…..
請三思後再說話,因為這不但影響人,還影響了自己的人格…
希望這次,不會令我覺得你討厭,不過你所說的話都沒有可信性了..
p.s.阿培無管得我好嚴,而我都無唔鐘意比佢管…仲有就係…我相信我地一起的時間總不會比你小…請放心….

不知為何,這幾天不約而同有人說我兩的感情好了…呵!!唔好個時你地唔知咋….不過我真係知道你好嫁..
睇一個人好唔好,唔可以人比人,因為每個人的性格總不相同,可能你覺得某些事情一定要做,所以不感到有什麼特別,有什麼的好…但當你不將一切的事認為時理所當然的,分別就大了…可能你會認為男朋友送女朋友返屋企,幫佢拎野是必然的事.但只要細心想想,回到家中,只有他獨自回家….自己個袋已經很重,還要幫你拎書…….
而你無論你個”大袋”有幾重,都總不讓我分擔,仲要拎埋我個d…=.=!!你個懶訓豬…一到六日,你就會喪訓,但當你有時間,總會陪我食早餐….當你好累都堅持要送我回到家,再自己搭車返siu hong…
這樣,還不是好的話,我也不知說什麼好了….所以你唔好再問我你有幾好…縱使有時真的氣憤,但這一切的事,也不是必然的…多謝你…

台長: 嘉怡
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文