24h購物| | PChome| 登入
2005-08-28 22:37:28| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

家姐大日子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日家姐受浸呀!!!!!!大日子~

今日我做司門鈴,所以唔返唔得,係勁累既情況起身.今日返到教會唔遲到,好野!!加埋我係細房,做咩都得...呵呵!!今日勁肚餓呀!!胃痛,等媽媽去食飯等左好耐....呵!我地去左食扒王之王,媽媽又話要兩個餐就夠,我同阿bee第一時間就話,好肚餓喎!!呵~咁我地叫左3個餐,不過事實證明,媽媽講野係無錯,食唔曬....
之後家姐去先,因為要彩排.而我同阿BEE返CHurch拎花,媽媽去花鋪拎花....話唔得閒,咁都可以俾人話....想點?!!之後我地就搭車去洪水橋堂,等左家姐個fd,我地就去lu....姑姐,叔叔,團契好多人都去睇家姐受浸呀!!同身,daddy都話去,不過最後都無去到!!憎..............!睇人洗禮洗得多,睇家姐洗真係好唔同,有小小感動到想喊..!!到左5點幾完左,上叔叔家食飯,佢地話6點食囉~咁早都唔知做嘜!!
上到叔叔度,累過頭入左房訓,一訓就訓左差唔多一個鐘,起身個時已經食得飯...食完飯,坐到9點幾就走人lu....今日daddy都有去叔叔度食飯,不過我同阿bee一句野都無同佢講過!!到左佢出"車立"個時,佢講左句sorry,同埋88,不過我地都無應佢,得媽媽一個應佢!!嘩佢走個時,幾想喊呀!佢從來都唔會同我地講sorry嫁!!唉...不過今次我係唔會心軟嫁,嬲死你呀!!!!唔知點解,媽咪同佢返黎個時,仲可以有講有笑....!!

唔知你....地有無開始覺得自己有小小過份呢.????星期四就返學喇!如果問你lee個暑假做過d咩有意思既事,唔知你會唔會口啞啞呢,玩都玩夠啦係咪呀????咁鐘意玩就唔好讀書啦....做咩咁辛苦要升上去呀!?一個係咁,個個都係咁!!覺唔覺得自己有點兒那個呀!?玩唔係問題呀!玩返d有益既野呀!

台長: 嘉怡
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文