24h購物| | PChome| 登入
2004-09-25 19:36:19| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

內地演藝界轟張衛健霆鋒侮辱藝術

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

張衛健、謝霆鋒「假戲真打」事件,有消息指被打者王伯昭康復後日內會為《小魚兒與花無缺》一劇復工,事件似告一段落。
不過,昨日又有新進展,三十多位內地演員葛優、陳道明、張鐵林、劉曉慶、馮小剛等人,向內地傳媒發出一段聯合聲明,指「借戲傷人是對藝術的侮辱」,誓要聲援王伯昭,並指如果已對王伯昭造成傷害,傷人者必須賠禮道歉,更指劇組應尊重人權,尊重每一位工作人員外,還希望大家珍惜港台內地建立起來的相互交流和合作環境,不要因為個別人的行為造成破壞等。
由於張衛健未能聯絡上,謝霆鋒則透過經理人霍汶希表示:「總之我只係做番做演員既本分,當日拍既戲份係依照劇本同導演吩咐去做,其他既就留番畀劇組去處理。」
身在烏魯木齊拍攝徐克新片的甄子丹就認為:「我自己拍動作戲都拍左二十年,被人打傷就一定有,但我自己練習到出拳可以係距離一寸收手,拍戲呢d野就係咁,我覺得健仔根本冇原因要特登打人,意外實有既,個個巨星都周身傷晒啦,我諗發生左呢件事之後,大家拍戲都唔敢咁放,有咩事就麻煩啦!」
另方面,身為健仔好友吳國敬就力撐兄弟,阿敬自言與健仔相識三十幾年:「莫講話打,佢連鬧人都少鬧,呢d都係拍戲姐,我諗果個人想出名囉!正如成龍同甄子丹拍打戲都必有損傷一樣,唔通甄子丹又話成龍打佢呀!你話健仔恰人,講都唔信啦!」

台長: KKK
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文