24h購物| | PChome| 登入
2004-10-11 18:45:13| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

07 / 10 / 2004

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返到屋企即刻放覺,但係就俾馬會打電話黎吵醒我!
頂佢,問我做咩唔返工,話我已經六日無返喇喎
我咪話我請左假架,係你地唔批咋嘛,咁你地唔批我都係返唔到架啦
咁佢就叫我返唔到就轉時間組別囉,仲要勁惡咁講!
我唔抵得佢d態度,我咪話返佢,我話轉左啦,轉左都係返唔到喎
佢勁寸咁講,轉左都係返唔到,咁你不如resign啦
呢個office哥哥d態度真係好得很
我心諗,而家返工既老細都未試過咁樣同我講野啦
佢係邊位呀,又唔係佢出人工俾我,而家咁既語氣算點先!
我好唔順氣呀,我咪勁晦氣咁講,好呀,咁我resign囉!!
之後佢呆左幾秒,突然好聲好氣咁話幫我填form
我挑!呢條pk欺善怕惡,叫佢食蕉啦!
佢估佢係office人就大晒呀?
我從來都冇俾過面d office既人喎!
對住佢我更加唔會好人得去邊囉!呢條pk靠關係先入到office做咋嘛
因為佢女朋友係office人先入到office做既
如果唔係點會一入到去就做office先?!
想叫我resign黎拋我?佢以為自己係邊個先?
又唔係佢出人工俾我!反正我都諗住唔撈架啦
我咪窒返佢囉!咁我resign囉!嚇到條pk即刻無聲出XDD

頂丫,今日返工隻手撞到張桌子
手背即刻變左紫色,仲腫起左一舊,超越痛呀!!

台長: 小唯
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文