24h購物| | PChome| 登入
2006-03-13 23:48:06| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《我和我的女友》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放工既時候心血來潮,又走左去睇戲,原本諗住睇《妖夜尋狼2》,不過最後都係決定睇《我和我的女友》...係買在飛之後見有時間就走左去旅行社街到睇下遅D去邊到旅行好,不過我諗首選都係台北,新加波,上海,韓國同北海道..跟住仲走左係CITY SUPER到買左兩個幾貴,但又幾好食既包就番去等開場LO...《我和我的女友》完全就係一套韓版既《在世界中心呼喚愛》...又係講男主角回鄉,回憶起因血癌而死去既初戀情人咁LO...不過入面D情節都真係幾搞笑...都係一套值得入場一睇既韓式谷眼涙片

今日成日都係咁落雨,我又唔記帶摭喎...搞到我成個落湯雞咁..-_-..仲要我0係戲院入面除左對幭吹乾,真係臭死人,好彩我前排同後排仲有我自己果排都冇人坐先好少少咋,如果唔係我真係令可焗住隻腳都唔想當眾除幭呀,容乜易比人告我公眾場所行為不檢ka...(笑)...

P.S.天氣又轉涼啦,仲要落埋雨tim...我屋企都跌到得番8度,我諗佢果度都差唔多,希望佢唔好又會病倒啦..

台長: 黑小子
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文