24h購物| | PChome| 登入
2006-09-12 19:11:36| 人氣98| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

-..﹒賣動勞力的’+返學日.’

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚夜晚同小蝦打賭邊個英文默書高分d,,
輸左請飲野~哈哈!!
小蝦真係勇敢,,竟然向我挑戰>v<
笨蝦 VS 叻貓 5A之戰,,係今日正式展開!!
講返今朝啦,,
我6點9起左身,,好寒a覺得!!
走左去刷牙沖涼>~<凍.. ."
跟住食個早餐,,但係都遲左出門口~
我7點7出去打俾蝦,,
一路行一路向佢報告我既情況~
嘩.. .頂!行到去林護前少少已經覺得隻腳跋跋地,,
=0=好痛又好痺囉!!
點解?!因為我以時速9秒9急步走,,
俾我16分鐘內走到東村bus stop度~
果刻有d想累低架.. .腳都軟晒!
見到小丸同蝦,,
我就同小丸講::如果以今日咁既速度行,,10日後..我一定會瘦!
跟住我地3個又混混噩噩咁步行返學校了~
每日都同d同學仔返學真係覺得好幸福喔>v<
好啦!返到去~上堂上堂,,之後又到lunch喇!!
我最最最期待既時刻,,又去西村,,食炒米。
我地一買買6包炒粉,,
隔離有第間學校既女學生O咀咁望住我地~
哈哈!早d黎早d排隊咪5洗等囉~
自己又5排隊又係度打尖仲要啤人,,無禮貌P/呵~
買完就落返去我地既老地方度進餐呢**
又撞到果班8婆了=^=
suki教落【shit mother mother fucker fuck shit!】
算吧!不要再諗佢地了~
lunch完左之後落去樓下間士多度買野飲,,
有隻新出既香芋維他奶好正a>3< oilshi!!
之後呢,,返去既時候~萍萍同玉意俾【icy】果盒值$4.5既黑白配收買左~
哈哈,,當眾表演春光乍洩!!實在太好笑了XDDD
我幫萍萍改左個名叫【金探萍】,,馮小姐就俾人叫【玉意波突】~
哈哈~馮小姐話鍾意【波突】呢個名~笑到跌低a真係。
返到去課室又繼續上堂.. .
直到放學,,又一日喇!
同vincent,suki,a希,健,洋,kenx2一齊落葵芳~
我地買完野就去左【許留山】度飲野~
健佢地不知不覺地走左,,我都5知佢地幾時走架添XD
咁我同小希每人叫左一個【咖喱什錦】,,
vincent叫左一個芒果小丸子,,suki就叫左杯野飲!
一開頭suki係我度叉條魷魚食點知途中甩左整污穢左條裙,,
跟住到我食,,我以為叉實左一定冇死啦!
點知連我都"奶"左野囉!holy shit!!=口=
之後愈食愈辣,,wa!!!真係勁辣喇>v 搞到要叫多杯野飲先無事../_*
食完野我地就搭車返屋企,,
我同a希一架車,,係度吹下水,,講左好多野啦~
跟住返到屋企,,無幾耐又食飯~
噓!!愈夜愈凍既點解~~~~~~~震~~~~~~~"
5鬼打喇!!沖埋個涼就ZzZzZzZz囉!...

台長:  -..﹒皇’儀.’
人氣(98) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文