24h購物| | PChome| 登入
2008-01-04 19:19:06| 人氣118| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

+|||►` 窩推~~ *,,(♪)-

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Anyone Of Us (Stupid Mistake)

(我們都會錯)



I’ve been letting you down, down

Girl I know I’ve been such a fool

Giving in to temptation

When I should’ve played it cool

The situation got out of hand

I hope you understand



CHORUS:

It can happen to

Anyone of us, anyone you think of

Anyone can fall

Anyone can hurt someone they love

Hearts will break

Cause I made a stupid mistake

It can happen to

Anyone of us, say you will forgive me

Anyone can fail

Say you will believe me

I can’t take my heart will break

Cause I made a stupid mistake

A stupid mistake



She was kind of exciting

A little crazy I should’ve known

She must have altered my senses

Cause I offered to walk her home

The situation got out of hand

I hope you understand



CHORUS



A stupid mistake

She means nothing to me

(nothing to me)

I swear every word is true

Don’t wanna lose you



The situation got out of hand

I hope you understand



CHORUS



A stupid mistake

she means nothing to me

(nothing to me)

I swear every word is true

don’t wanna lose you



chorus to fade



我們都會錯(中文翻譯)



我讓你失望了

我知道自己實在太傻

一時的情不自禁

讓冷靜消失無蹤

如今弄到無法收拾

我只求你能諒解



副歌:

這種是可能發生在

任何人身上

所有你想得到的人

每個人都會犯錯

每個人都可能讓愛人心痛

我的心快碎了

因為我犯了愚蠢的錯

這種是可能發生在

任何人身上

說你會原諒我吧

每個人都可能失控

說你會相信我吧

無法忍受我的心就要碎了

只因為我犯了一個愚蠢的錯

一個愚蠢的錯



那天她看起來很興奮

我早該知道他有點瘋狂

一定是她影響了我的判斷力

因為我竟然提議陪她走路回家

情況就這麼失控了

我希望你能諒解



副歌:

這只是個愚蠢的錯

她對我沒有任何意義

(沒有任何意義)

我發誓句句屬實

我不想失去你



情況就這麼失控了

我希望你能諒解



副歌:

每個人都會犯錯

每個人都可能讓愛人心痛

我的心快碎了

因為我犯了愚蠢的錯

一個愚蠢的錯








超好聽ㄉ啦~~

台長: ♥ 連連‧ *ゞ__
人氣(118) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文