24h購物| | PChome| 登入
2005-04-10 09:38:02| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冬瓜牌under

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨日我先去by元郎個邊山喔..不過我一起身全部人都唔見灑..原來dad唔知道我去..佢出左去喎...
好左我打比佢..叔叔上黎車我...叔叔係到同我地玩所謂既過山車...好危險喔..~!!!(笑)..
1:幾我就自己出番荃灣了...等車時有隻狗行左過黎..嚇到我死喔!!..元郎d人又恐怖喎..
好左好快有車...而且2個字唔洗就落到荃灣了..好快喔.~!@之後上左老公屋企..一出lift見到佢mum喔..
差d撞到佢喔(笑)/....老公佢又打機喔..我睇左陣我都唔知點玩既..太難了...
留左一陣就走左了...不過出到旺角已經係4:30到了...慧儀等左我半個鐘喔(sorry^)..
好熱呀!!!熱死我同慧儀啦..!!不過好似冇咩行咁..~~去左聯合諗住買3家ma..點知個間野都唔知點問佢睇3既..
>.<~~
6:幾就番出荃灣lu..搵番老公同呀健...佢等左我一陣就喊生喊死...我之前又等得佢多落..~
哼.!!!.........之後去英皇等林記放工..待左好耐喔~~...9個字之後佢先落黎..
之後一齊去1左打邊爐喔..同呀健打邊爐真係多歡笑呀(笑)......佢話自己著d under係自己出的..
之後我聽錯左..聽到冬瓜牌under喎!!.....勁底死..~~笑到我勁辛苦喎.~~!!(笑)..
又拎埋人地出去自助個d野食拎黎自己個到夾喎....幾樣衰呀!!(笑)......
好危險喔我地4個人打邊爐...大家成日都燙到大家既..~10:幾食到好飽了..~~
番到屋企喔!!  OSH!!!

台長: satomi
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文