24h購物| | PChome| 登入
2004-07-14 19:16:48| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

對前途有點兒驚添..~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天落左冰廳到食Lunch..飽到嘔~
之後去左圖書館借韓文書等等..跟住呀邱話比番頂帽我..
5:10到..我走左了........
去左明愛到睇下日校課程..點知又唔開中四喔..英皇,現代都唔開..
都唔知點算好..現在得番遵理..佢網到話元郎同沙田有中四報..不過我都唔敢咁大期望了...我唔想讀書時又開喎..到我想讀書..偏偏唔開中四..
毅進又要中五畢業..我好想報導遊&領隊課程喔..不過我係ive出黎..
都唔知當唔當我係中五..明愛個主任叫我下次帶埋ive d成績表..叫我試下..如果都唔得的話...我真係雙失家啦喔..我唔想喔!!!!!

好野!!..有得報日本語(三)了..上年因為等慧儀答復..等等下都過左報名日期了...所以真次我要快d去報啦...
現在仲新開左韓語班添..好開心呀..我想學埋呀..
反正我暑假都冇野做..

*慧儀..你快d答我學唔學喔...如果唔係..我唔等你家啦!!(笑)..

台長: satomi
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文