24h購物| | PChome| 登入
2003-07-24 11:36:30| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3號風球…去游水

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

約左個幾星期既游水
竟然撞正打風
真邪

本身諗住唔去
因為都覺得幾危險
又唔係話真係好恨去

但最終都神推鬼"own"咁去左
點解係神推鬼"own"??
因為我都唔知點解去
可能係因為未試過打風去沙灘游水
又可能係覺得一大班人幾好玩
又可能係...屎忽痕

我唔知
不過是但啦
都去完啦

真係好大浪呀個度
我只係企係到腰既位置
已經覺得好可怕

一個浪
可以將我衝番上岸
我都飲左淡海水

好老土
但我真係感受到大自然既威力
有時睇新聞
見到有人比浪捲走...
其實好易
係大浪既時候
游兩下已經好'支力'
莫講話上番岸
呢d野
真係唔可以攞黎玩
>>>>>切記切記<<<<<<

好啦
我覺得今次唔係太夠盡興
下次啦
下次陽光普照既時候
又係我'陽光戰士"出動既時候喇
哈.....
(好白痴 "~" )

台長: U甩屎+姜kEuNg
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文