24h購物| | PChome| 登入
2003-12-07 21:29:00| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

回來了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

兩日一夜既o'camp終於完成,
玩比我想像中好玩,
不過最有趣既活動就係夜晚8點開始由山上行到去海邊既張保仔洞,
初初我地team人仲行錯路,
之後最恐怖係我地要行伸手不見我指既山路同埋.................葬場,
平時日頭都唔敢行過啦,
依家仲要黑麻麻咁行,
成程路我都係"橋"住另一個女仔既手,
但係其實佢仲驚過我!
不過講真丫
o個時黑麻麻
我又驚到唔敢周圍望
你唔講我真係唔知係o個d野!

之後行入張保仔洞都幾辛苦架,
又黑d路又濕又難行,
把落去出口又要把番出去,
不過行完當堂鬆晒,
因為之後有9個字自由時間,
我即刻同nancy去食糖水,
又平又好味!
仲有食2蚊3件同埋買左一大埋零食!!

不得不提個camp site既正,
無敵100%全sea view!
超正!!
對住個海係唔捨得走架
最衰我同nancy都冇帶相機
好彩有同行既導師幫我地影左幾張相
不過唔知幾時先有得睇番lu...

最衰自由時間勁少啦,
乜都行唔到
所以下次去camp一定要行長洲呀!

玩完之後......以下既事情就發生左....

1. 我地d老人家平時唔做運動,
今次一行行幾個鐘
結果隻腳勁痛
行樓梯都痛呀陰公!

2. 呢個係最慘既...
番到屋企之後已經勁眼訓
但係仲有一大埋功課等住我去做
oh god
所以我決定依家去訓覺
訓醒先再做~yeah!



圖@伸夫room by伸夫
好掛住呀.......i miz u so much

台長: kerryan
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文